Bezorgen en retourneren

Verzendbeleid​

Hizero Benelux streeft ernaar alle bestellingen binnen maximaal 3 werkdagen te versturen. Zodra uw bestelling is verwerkt en verzonden ontvangt u een e-mail met het trackingnummer.

Retour- en Restitutiebeleid

Als u, om welke reden dan ook, niet tevreden bent met uw aankoop dient u ons binnen 14 dagen op de hoogte te stellen zodat wij de situatie kunnen evalueren en u kunnen antwoorden.

Gelieve binnen 14 dagen na aankoop een mail te sturen naar info@dancal.be, zodat we mogelijke problemen kunnen oplossen.

Geef ons in eerste instantie de kans om eventuele problemen op te lossen (vaak is er een simpele oplossing).
Als de Hizero duidelijk niet werkt op uw vloer, en we kunnen dit zien in een video, regelen we een terugbetaling.

Voorwaarden

Let op: Dit retour- en restitutiebeleid geldt niet voor producten die niet volgens de meegeleverde gebruiksaanwijzing gebruikt zijn. (bv het product is niet correct gebruikt of onderhouden zoals in de meegeleverde gebruiksaanwijzing wordt vermeld)

Alle producten moeten in hun originele staat en met alle originele accessoires worden geretourneerd, alle verzend- en verzekeringskosten zijn voor rekening van de klant.

Buiten de 14 dagen periode worden al onze apparaten gedekt door 2 jaar back-to-base reparatie garantie. Laat het ons weten en wij regelen de garantie-ondersteuning.

Methode van retourneren

We raden aan het product terug te sturen via een aangetekende zending of koerier, Hizero Benelux zal geen transport regelen als u zich bedenkt.
U aanvaardt elk risico van verlies, diefstal of schade tijdens het transport en wij adviseren u daarom een verzekering af te sluiten bij de door u gekozen vervoerder.

U moet alle originele verpakking en accessoires met het apparaat retourneren. Het apparaat moet volledig schoon zijn en al het water moet verwijderd zijn of er worden schoonmaakkosten van 50 euro in mindering gebracht op het restitutiebedrag.

Ontbrekende of kapotte accessoires worden ook in mindering gebracht op het restitutiebedrag.

Defect product

Indien er door een Hizero-monteur wordt vastgesteld dat de artikelen defect zijn, zullen ze binnen de eerste 14 dagen worden vervangen of terugbetaald. (hieraan zijn geen kosten verbonden)
Verzoeken om terugbetaling buiten de hierboven vermelde periode (14 dagen) worden niet geaccepteerd.

Voordat een product geretourneerd kan worden moeten we een Return Authority (RA)-nummer verstrekken.

Zonder RA-nummer kunnen artikelen niet worden geretourneerd, dit nummer kan alleen door Hizero Benelux worden verstrekt.

Word consulent

Ervaar het gemak van schoonmaken met de Hizero Cleaner. Start als Hizero consulent en bouw een carrière die past bij uw levensstijl. #EnjoyTheLove

Onze website gebruikt cookies. Cookies zijn kleine bestandjes waar o.a. informatie wordt opgeslagen zodat u die niet steeds opnieuw hoeft in te vullen. Bij het surfen op onze website gaan wij er vanuit dat u akkoord gaat met het gebruik van deze cookies. U kunt via uw browser het plaatsen van cookies uitschakelen. Het kan zo zijn dat sommige onderdelen op onze website dan niet meer goed functioneren. Meer weten over deze cookies en ons privacybeleid? Klik dan op informatie. Meer informatie